Sunday, October 16, 2016

Eu Trading System

Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings koste-doeltreffend te bestry. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. Trade Handel Die EU is die wêreld se grootste handelaar, rekeningkunde vir 16,5 van die wêreld se invoere en uitvoere. Vrye handel onder sy lede was een van die EU onderling grondbeginsels, en dit is verbind tot die liberalisering van wêreldhandel asook. Handel - 'n globale stelsel Wêreldhandel is gegrond op wat deur die WHO wat help verseker dat handelsooreenkomste en verpligtinge tussen lande gelê reëls is oop en regverdig. beleid handel EU is uitsluitlik gemaak op EU-vlak. Die Kommissie onderhandel ooreenkomste namens die EU binne die WHO-reëls en werk nou saam met die nasionale regerings en die Parlement in die globale stelsel in stand te hou en in staat stel om aan te pas by die wêreld verander. Handel as 'n wêreldleier op die gebied Die EU is die wêreld se grootste uitvoerder van vervaardigde goedere en dienste, en dit is die grootste invoer mark vir meer as 100 lande. Dit is ook die wêreld se grootste enkele mark gebied. Beide Europese en internasionale verbruikers en beleggers geniet die baie voordele van 'n vereenvoudigde stelsel in 'n gebied waar mense, goedere, dienste en geld vrylik kan beweeg. Die bou van 'n eerlike en oop speelveld Die EU onderhandel ooreenkomste deur sy wêreldwye netwerk van handelsbetrekkinge. Dit betrek met 'n groot verskeidenheid van vennote, meestal deur middel van vrye handelsooreenkomste. Hierdie vennootskappe poog om groei en werksgeleenthede vir die Europeërs te skep deur nuwe markte oopmaak met die res van die wêreld. Trans-Atlantiese markte, byvoorbeeld, verteenwoordig transaksies ter waarde van ongeveer € 2000000000 elke dag. beleid handel EU is ook daarop gemik om kinder - en dwangarbeid, vernietiging van die omgewing en prysvolatiliteit verminder. Skemas wat deursigtigheid en naspeurbaarheid te verseker in voorsieningskettings is een voorbeeld. Vir die wêreld se armste lande, beleid handel EU kyk na handel en ontwikkeling te kombineer. Sodat laer pligte, ondersteun klein uitvoer besighede, en advies oor verbeteringe aan bestuur is net 'n paar van die maniere waarop handel en ontwikkeling kan hand aan hand met die behoeftigste voordeel trek uit handel gelei growth. Hot Air verseker: Die EU onderling emissiehandel stelsel Isnt Working in die ideale wêreld van ekonomiese liberale, elke kommoditeit het sy prys. Beperkte aanbod maak goedere duurder en omgekeerd. Dis hoe markte werk - ten minste in teorie. In die praktyk, dinge lyk dikwels verskillende, en dit is veral waar wanneer dit kom by emissiehandel, 'n besigheid onderhewig aan 'n heel ander meganisme: wette bepaal deur die Europese Unie. Ekonome het oor die algemeen vol lof vir die handel stelsel as 'n byna ideale instrument vir die vermindering van skadelike koolstofdioksied emissies. In hierdie stelsel, besighede te koop permitte besoedeling, met pryse bepaal volgens vraag en aanbod, op 'n doeltreffende en selfregulerende proses. Maatskappye wat belê in omgewingsvriendelike tegnologie behoefte om minder sertifikate te koop, of dalk selfs 'n paar wat oorgebly het om te verkoop. Maar vir die laaste halfjaar, pryse vir CO2 sertifikate byna voortdurend gedaal, dalende met sowat die helfte, tot sowat 1288 (10,60) per metrieke ton. Nie eens die sluiting van agt Duitse kernkragsentrales in 2011, en die gevolglike toename in die vraag na steenkool krag, het baie gedoen om duurzaam te keer die tendens. Michael Krhnert, 'n handelaar uitstoot in Berlyn, verwys na die steil pryse as 'n slagting. En hy ten volle verwag dat dit om voort te gaan. Die spiraal is afwaarts draai, sê hy. Die stelsel Isnt Working Ontleders by Switserse bank UBS gaan selfs so ver as om te waarsku dat hierdie diere daling kon eskaleer in 'n ware ongeluk. Die handel stelsel isnt werk, is hul striemende gevolgtrekking. Die emissiehandel stelsel, een keer so hoog aangeskrewe, blyk niks meer as warm lug te produseer. Die EU is bekommerd. Die Europese parlement Industry Komitee planne om later te stem vandeesmaand op of Brussel die aantal koolstof sertifikate bied dit moet verminder. N stem ten gunste sou die EU sien veiling af 1,4 miljard minder krediete as wat beplan is in die volgende handel tydperk vanaf 2013 tot 2020. Die verlaging van sowat 8 persent, word gehoop, sal pryse terug te stoot. Tog hierdie tipe intervensie mark toon die stelsels sentrale ontwerp fout: Politici bepaal die totale bedrag van CO2 wat bedryf in die EU kan uitstraal, 'n beperking wat jare geld in die toekoms, sonder enige manier om te weet hoe die ekonomie - en dus die vraag na handel sertifikate - sal ontwikkel gedurende daardie tydperk. Vyf jaar gelede, toe Europa 'n ekonomiese opbloei beleef, Brussel was vrygewig in die verskaffing van besighede met 'n gratis sertifikate vir die tydperk handel 2008-2012 maatskappye is gedwing om slegs 'n klein gedeelte van hul uitstoot krediete te koop. Maar kort daarna, baie besighede gedwing om af te skaal produksie as die finansiële krisis, en dan die skuld krisis, gegryp in Europa. Duitsland verbruik minder energie - 4.8 persent minder in 2011 - en bedryf as 'n geheel vereis 'n laer aantal sertifikate as wat verwag is. Staalmaatskappy Salzgitter AG, byvoorbeeld, het uiteindelik met 'n surplus van sowat 7,5 miljoen sertifikate tussen 2008 en 2010, volgens 'n studie deur die Britse omgewing organisasie sandsakke, terwyl ThyssenKrupps oorskot beloop ongeveer 6 miljoen. Ver van 'n bykomende koste faktor, sê kritici, het emissiehandel 'n bron van inkomste vir sulke maatskappye geword. Verloor Doel en Incentive Maatskappye kan hul sertifikate te verkoop, of hulle kan ophoop hulle om gebruik te word in die volgende handel tydperk. Die fatale fout is dat hierdie oorvloed van sertifikate onderdruk nie net pryse, dit verminder ook die aansporing om te belê in moderne energie tegnologie. Met die sertifikate so goedkoop, kragopwekking van omgewingskadelike brandstof word selfs meer van 'n goeie deal as gewoonlik - wat verduidelik waarom bruinkool verbruik met byna 4 persent toegeneem in 2011, gemaal die algemene tendens. Selfs meer paradoksaal, CO2 pryse is so laag deels as gevolg van die miljarde Duitsland spandeer op hernubare energie. Dit verminder die vraag, en daarmee saam die prys, want uitstoot sertifikate. Dit op sy beurt kan steenkool, 'n berugte gevaar vir die klimaat. meer mededingend te wees. Met ander woorde, isnt emissiehandel stop klimaatsverandering, maar eintlik die bespoediging it up. Dit is ook om Duitslande minister van finansies in die knyp. Wolfgang Schuble van kanselier Angela Merkels Christen-Demokratiese Unie (CDU) beplan om inkomste te gebruik uit die verkoop van sertifikate om vas te stel, in 2015, 'n fonds wat projekte in termiese isolering en ander gebiede sou finansier. Schubles span aanvaar 'n prys van 12.817 per sertifikaat wanneer hulle berekeninge. Maar met sertifikate nou verhandel teen 12810 hieronder wat die prys, die projek kan tot kort kom deur miljarde euro. Bietjie vir bietjie, is die besigheid van die uitstoot sertifikate verloor sy doel en aansporing. In agterna, sy duidelik dat die bekendstelling van 'n CO2 belasting - 'n ander alternatief aanvanklik bespreek - sou meer haalbaar en meer effektief gewees het. Nog 'n opsie sou wees om perke te stel en dan draai hulle elke jaar. 'N stryd woed tussen die EU en die res van die wêreld oor die besluit om te vereis aanbied vlieg na of uit Europa om koolstof sertifikate te koop is nie presies genereer ekstra ondersteuning vir emissiehandel. Vir die EU, op hierdie punt, die raak suiwer 'n kwessie van spaar sy gesogte projek. Kort voor Kersfees verlede jaar, die Europese parlement Omgewing Komitee gestem om te verminder deur 1,4 miljard die aantal sertifikate verkoop. As die produksie Komitee, die Europese Parlement in sy geheel en die Raad van die Europese Unie nou volg dat aanbeveling, sal dit as 'n duidelike teken dat iets baie mense het gevrees vir jare het gekom om te slaag dien: Van nou af, Brussel beplan om speel die rol van 'n sentrale bank, die uitreiking van en die invordering van uitstoot sertifikate soos hy wil. Indien dit te doen, sal die EU die risiko van sy tydsberekening om voortdurend uit pas uit te voer. En die mark kragte wat oorspronklik bedoel was om geskikte pryse vas te stel sou wees aan die buitekant soek in Uit die Duits vertaal deur Ella OrnsteinContent laas:. November 2013. Die EU ETS - ook bekend as die Emissies Europese Unie Trading Skema - sit 'n pet op die koolstofdioksied (CO2) wat uitgestraal word deur die besigheid en skep 'n mark en die prys vir koolstof toelaes. Dit beslaan 45 van die EU-uitstoot, insluitend energie-intensiewe sektore en ongeveer 12,000 installasies. Sien meer besonderhede hieronder op: Die EU ETS: Fase II (2008-2012) Fase II van die EU ETS gehardloop uit van 2008-2012 (die verbintenis tydperk van die Kioto-protokol). Gedurende hierdie fase, elke EU lidstaat: Ontwikkel 'n Nasionale Toekenning Plan (NAP) lidstaat n beperking (cap) op totale uitstoot van relevante installasies Die planne van die Europese Kommissie na 'n paar hersiening goedgekeur, in baie gevalle voorgestel. Versprei Toelaes Die Cap is omskep in toelaes, bekend as EUAs (1 ton van koolstofdioksied 1 EUA) Die lidstaten versprei hierdie toelaes aan installasies in die skema in hul land volgens hulle goedgekeurde plan. Tot 10 van die toelaes kan opgeveil in plaas daarvan om gegee vir gratis. Hierdie veilings was grootste in die Verenigde Koninkryk en in Duitsland. Bestuur die Skema installasies is verplig om te monitor en rapporteer geverifieer koolstofvrystellings Aan die einde van elke jaar, is installasies verplig om voldoende toelaes te gee aan hulle uitstoot dek en bykomende toelaes kan koop of verkoop nie enige surplus Gesamentlike Implementering (JI) en Clean Development Mechanism ( CDM) krediete aangewend kan word binne die skema, deur die koppeling richtlijn in 2004 ooreengekom) Hoe die EU ETS werk nou (2013-2020) Fase III begin in 2013 en duur tot 2020. die grootste veranderinge in Fase III is: Ontwerp 'n gesentraliseerde EU-wye pet op uitstoot is ingestel. Cap sal verminder met verloop van tyd Die cap sal 'n jaar daal met ten minste 1,74, sodat uitstoot in 2020 ten minste 21 onder hul vlak sal wees in 2005 Meer gedek sal word Die skema sal die produksie van alle metale (insluitend aluminium) insluit. Vir een of ander sektore, sal dit sluit in die vrystelling van ander kweekhuisgasse bykomend tot koolstofdioksied. Die skema is ook bedoel om uit te brei na die lugvaartbedryf vanaf Januarie 2013 vir alle vlugte opstyg en landing in die EU, insluitend dié afkomstig van of reis na lande buite die EU. Maar in November 2012 het die Europese Kommissie het besluit om die uitbreiding van die skema om ekstra-EU vlugte tot ná uitstel die Internasionale Burgerlugvaartorganisasie (ICAO) se Algemene Vergadering in die herfs 2013, op die verwagting dat 'n internasionale ooreenkoms oor die vermindering van kweekhuisgas van lugvaart sal bereik word nie. Die ETS voort om aansoek te doen om intra-EU vlugte vanaf Januarie 2013. jongste inligting oor die EU ETS en vliegtuie kan gevind word op gov. uk. Opt-out het DECC n opt-out voorsiening vir klein emitters en hospitale in die Verenigde Koninkryk bekendgestel, wat hulle toelaat om te skuif na 'n meer lig-touch skema met 'n laer administratiewe koste (wat buite verhouding kleiner maatskappye getref). Die opt-out sal 'n soortgelyke koolstof vermindering lewer. Toelaes Ten minste 50 van toelaes sal opgeveil word vanaf 2013 (eerder as aan installasies). Gebruik van Clean Development Mechanism sal (CDM) toelaes meer styf word beperk tot nie meer as 50 van die vereiste vermindering. Carbon Trust EU ETS verslae Publikasiedatum: -: 01/06/2008 Hierdie verslag ontleed wysigings aan die EU emissiehandel (EU ETS) deur die Europese Kommissie voorgestel op 2004 2008 Inligting in hierdie verslae korrek ten tyde van die publikasie Publikasiedatum was die 23 Januarie 2008 en die implikasies daarvan vir besigheid. Dit gevolgtrekking dat die voorstelle is 'n vet en belangrike stap in die regte rigting wat swakhede in die huidige skema reg te stel en voorsien die vlak van sekerheid dat besigheid en beleggers het gevra vir. Publikasie datum: 11/01/2008 Hierdie verslag kombineer data oor hoe sake koste sal beïnvloed word deur koolstof koste met ontleding van die uitwerking op pryse en internasionale handel ten einde die klein groepie aktiwiteite waarvoor mededingendheid is 'n probleem vir die omgewing te identifiseer , sowel as vir die besigheid, en om potensiële antwoorde te identifiseer. Publikasie datum: 21/05/2007 Hierdie verslag ontleed die implikasies vir die Fase II koolstof mark (en die gevolglike industriële vermindering aansporings) en die wyer lesse te leer uit die proses van toekenning. Publikasie datum: 01/06/2006 Hierdie verslag, wat gebaseer is op gesamentlike navorsing met Climate strategieë, ondersoek die werking van die EU ETS tot op datum en bied ontleding en aanbevelings oor die toekomstige ontwikkeling. Die studie identifiseer sewe sleutel uitdagings te oorkom vir die tweede fase van die EU ETS en sit die Carbon Trust eie gevolgtrekkings en aanbevelings vir die toekoms van die EU ETS as 'n instrument wat beide hulp besigheid so doeltreffend kan lewer emissiereducties as moontlik, en ook beskerm en uiteindelik verbeter besigheid mededingendheid in 'n CO 2 - constrained wêreld. Publikasie datum: 30/06/2004 Hierdie verslag ondersoek in diepte die implikasies van die EU ETS vir industriële mededingendheid in die Verenigde Koninkryk en die wyer EU. Dit bied ons ontleding van gekombineerde insigte uit ekonomiese modellering en 'n onderhoud met belanghebbendes program. Agtergrond Die EU ETS skema begin in 2005 ten einde te help om die EU aan sy doelwitte onder die Kyoto-protokol (8 verlaging in kweekhuisgasvrystellings van die vlak van 1990). Die skema is die wêreld se grootste koolstof-handel stelsel. Dit bied 'n aansporing vir installasies om hul koolstofvrystellings te verminder, omdat hulle dan kan verkoop hul oorskot toelaes. Installasies is opgeneem in die skema aan die hand van hul koolstofdioksied (CO2) afgee aktiwiteite. Nywerhede wat gedek word, sluit in: Elektrisiteit generasie Yster amp staal Minerale verwerking (byvoorbeeld: sementvervaardiging) Pulp en papier verwerking Meer inligting oor die EU ETS kan gevind word op die DECC webwerf. Report: Die EU emissiehandel stelsel lande regoor die wêreld verken en te implementeer emissiehandel stelsels om klimaatsverandering aan te pak, hulle kan belangrike lesse te leer uit die wêreld se eerste en grootste so 'n stelsel: Europa se. Die Europese Unie emissiehandel stelsel (EU ETS) plaas beperkings op koolstofdioksied emissies van meer as 11,000 kragstasies en industriële plante, sowel as operateurs vliegtuie, in meer as 30 deelnemende lande. Dit beslaan ongeveer 45 van die EU onderling totale kweekhuisgasvrystellings. Sedert die aanvang in 2005, het die EU ETS n aansienlike vermindering in die vrystelling van kweekhuisgasse gedryf selfs in tye van groei in Europe8217s bruto binnelandse produk, het gelei tot innovasie in 'n lae-koolstof prosesse, en bereik hierdie resultate aan net 'n fraksie van voorspelde koste, met geen negatiewe uitwerking op Europa se algehele ekonomie. Besprekings sal voortgaan in Europa op voorstelle aan die EU perke ETS besoedeling toeneem verder nie net om emissiereducties versterk, maar ook om ekonomiese groei te stimuleer. Die Environmental Defense Fund (EDF) verslag, die EU emissiehandel stelsel: Resultate en lesse geleer. oorsig van die prestasie van die EU ETS vanaf 2005, en fokus op drie sentrale vrae: Is die EU ETS vermindering van kweekhuisgasvrystellings in Europa die EU ETS doeltreffend om sy doelwitte te bereik, gegewe media aandag aan oor-toekenning van toelaes, prysvolatiliteit, meevaller winste, en die integriteit van die internasionale koolstof offsets het die ETS aangespreek sy sekuriteit probleme, en het hierdie kwesbaarhede invloed op die stelsels emissiereducties Laai die verslag resultate en aanbevelings op grond van ons ontleding van die EU emissiehandel stelsel, EDF het ses groot lesse geïdentifiseer uit die EU ETS en ontwikkelde beleidsaanbevelings te sterk emissiehandel stelsels in lande, streke te versterk of te vestig en state in die wêreld. Die resultaat: Beduidende emissiereducties teen 'n minimale koste. Aanbeveling: Emulate die suksesvolle ontwerp van en verbeterings aan die EU ETS, insluitend sy fokus op die omgewingsintegriteit en afdwingbaarheid van die uitstoot cap, die bewese effektiwiteit van cap-en-handel loslaat in die stimulering van 'n lae-koolstof innovasie. Aanbeveling: Stimuleer langtermynbeleggings emissiereductie deur die handhawing van 'n voorspelbaar dalende, afdwingbaar, wetenskap-gebaseerde pet op koolstof. Die resultaat: Verhoogde beleggings in die vermindering van die uitstoot. Hoewel veel toekenning van toelaes en 'n skerp daling in die pryse tydens die programme loodsfase plaasgevind het in 2005-2007, die beleid stabiliteit geskep deur langer termyn doelwitte daarna gelei tot duursame beleggings in die vermindering van die uitstoot en die implementering van 'n lae koolstof strategieë. Aanbeveling: uitstoot Base pette en gevolglike vermindering toekennings op gemeet en geverifieer historiese uitstoot, eerder as om op geskatte of geprojekteerde uitstoot. Aanbeveling: 'n voorspelbare langtermyn beleidsomgewing wat bankwese van toelaes tussen handel periodes laat. Die resultaat: meevaller winste. Meevaller winste plaasgevind in sommige lidlande maar vermy kan word met behulp van 'n verskeidenheid van beleid gereedskap. Aanbeveling: Vestig toepaslike regulatoriese toesig van die openbare sektor, en veil sommige of al toelaes. Die resultaat: 'n verbetering in die bestuur van geneutraliseer programme. Hervormings het die elemente van die EU ETS wat toelaat dat emitters om krediete verdien uit projekte vermindering van die uitstoot in ontwikkelende lande (neutraliseer) tender verbeter, maar verdere hervormings sou nuttig wees. Aanbeveling: Maak seker geneutraliseer programme streng monitering en rekeningkundige metodes te verduidelik dat emissiereducties is addisionele (dws onder 'n geloofwaardige basislyn) Aanbeveling: Aanvaar hervormings wat toelaat dat internasionale geneutraliseer krediete net uit jurisdiksies wat 'n gedeelte van hulle uitstoot het opgehoopte, of net van minstens - developed lande. Aanbeveling: As 'n skakel na ander handel nasies uitstoot programme, doen dit voorkeur met nasies wat pette of beperkings op groot afgee sektore te neem. Die resultaat: verlaagde bedrog en diefstal. Die EU ETS het aansienlike vordering gemaak in die voorkoming van 'n herhaling van die belasting bedrog en diefstal van toelaes wat plaasgevind het tydens die program8217s vroeë jare. Aanbeveling: Vestig effektiewe bestuur en regulerende liggame, asook voorkomende elektroniese sekerheid stelsels, aan te pas by veranderende kuber aanvalle en ander bedreigings sekuriteit mark. Die resultaat: Meer beleggings in 'n lae-koolstof oplossings. Maatskappye en entrepreneurs het gereageer op die ETS en sy aanvullende beleid met 'n wye verskeidenheid van winsgewende beleggings in 'n lae-koolstof oplossings. Aanbeveling: Instituut 'n ambisieuse pet-en-handel stelsel om sake aan te moedig om kreatief te dink oor die vermindering van kweekhuisgasvrystellings. What8217s volgende Soos die eerste grootskaalse CO 2 pet-en-handel stelsel, die EU ETS bied 'n unieke geleentheid vir ander streke en nasies, lande, en selfs plaaslike jurisdiksies oorweeg koolstof-handel stelsels om te leer uit sy ervaring en voortbou op sy success. See hoe Kalifornië kan voordeel trek uit hierdie lesse


No comments:

Post a Comment