Sunday, October 23, 2016

Emissiehandel Stelsel

Partye met verpligtinge onder die Kyoto-protokol (aanhangsel B partye) het teikens vir die beperking van of die vermindering van die uitstoot aanvaar. Hierdie teikens is uitgedruk as vlakke van toegelaat uitstoot, of ldquoassigned bedrae, rdquo oor die 2008-2012 verbintenis tydperk. Die toegelaat uitstoot is verdeel in ldquoassigned bedrag unitsrdquo (aau's). Emissiehandel, soos uiteengesit in artikel 17 van die Kyoto-protokol stel, kan lande wat emissie eenhede moet spaar - uitstoot toegelaat hulle maar nie gebruik word nie - hierdie oortollige kapasiteit om lande wat oor hul teikens te verkoop. Dus, 'n nuwe kommoditeit is gemaak in die vorm van emissiereducties of verskuiwings. Sedert koolstofdioksied is die skoolhoof kweekhuisgasse, mense praat net van die handel in koolstof. Koolstof is nou opgespoor en verhandel soos enige ander kommoditeit. Dit staan ​​bekend as die koolstof-mark. Ander handel eenhede in die koolstofmark Ten einde die kommer dat partye eenhede kan oversell, en daarna nie in staat is om hul eie uitstoot teikens te bereik aan te spreek, elke party vereis om 'n reserwe van ERUs, offisiere, aau's en / of rmu's in stand te hou in sy nasionale register. Hierdie reservaat, wat bekend staan ​​as die verbintenis tydperk reservaat, moet nie laer as 90 persent van die party se opgedra bedrag of 100 persent van vyf keer sy mees onlangs hersien inventaris, wat ook al die laagste verhouding tot plaaslike en streeks emissiehandel Emissiehandel skemas is kan word gevestig as klimaat-beleid instrumente op nasionale vlak en die plaaslike vlak. Onder sulke skemas, regerings ingestel uitstoot verpligtinge wat bereik moet word deur die deelnemende entiteite. Die Europese Unie emissiehandel is die grootste in werking is. Besluit 11 / CMP.1 op modaliteite, reëls en riglyne vir emissiehandel grond van artikel 17 van die Kyoto-protokol meer gtgt besluit 13 / CMP.1 op modaliteite vir die boekhouding van opgedra bedrae op grond van artikel 7.4 van die Kyoto-protokol meer gtgtThe EU emissiehandel System (EU ETS) die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings koste-doeltreffend te bestry. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. Report: Die EU emissiehandel stelsel lande regoor die wêreld te verken en uitstoot implementeer handel stelsels om klimaatsverandering aan te pak, hulle kan belangrike lesse te leer uit die wêreld se eerste en grootste so 'n stelsel: Europa se. Die Europese Unie emissiehandel stelsel (EU ETS) plaas beperkings op koolstofdioksied emissies van meer as 11,000 kragstasies en industriële plante, sowel as operateurs vliegtuie, in meer as 30 deelnemende lande. Dit beslaan ongeveer 45 van die EU onderling totale kweekhuisgasvrystellings. Sedert die aanvang in 2005, het die EU ETS n aansienlike vermindering in die vrystelling van kweekhuisgasse gedryf selfs in tye van groei in Europe8217s bruto binnelandse produk, het gelei tot innovasie in 'n lae-koolstof prosesse, en bereik hierdie resultate aan net 'n fraksie van voorspelde koste, met geen negatiewe uitwerking op Europa se algehele ekonomie. Besprekings sal voortgaan in Europa op voorstelle aan die EU perke ETS besoedeling toeneem verder nie net om emissiereducties versterk, maar ook om ekonomiese groei te stimuleer. Die Environmental Defense Fund (EDF) verslag, die EU emissiehandel stelsel: Resultate en lesse geleer. oorsig van die prestasie van die EU ETS vanaf 2005, en fokus op drie sentrale vrae: Is die EU ETS vermindering van kweekhuisgasvrystellings in Europa die EU ETS doeltreffend om sy doelwitte te bereik, gegewe media aandag aan oor-toekenning van toelaes, prysvolatiliteit, meevaller winste, en die integriteit van die internasionale koolstof offsets het die ETS aangespreek sy sekuriteit probleme, en het hierdie kwesbaarhede invloed op die stelsels emissiereducties Laai die verslag resultate en aanbevelings op grond van ons ontleding van die EU emissiehandel stelsel, EDF het ses groot lesse geïdentifiseer uit die EU ETS en ontwikkelde beleidsaanbevelings te sterk emissiehandel stelsels in lande, streke te versterk of te vestig en state in die wêreld. Die resultaat: Beduidende emissiereducties teen 'n minimale koste. Aanbeveling: Emulate die suksesvolle ontwerp van en verbeterings aan die EU ETS, insluitend sy fokus op die omgewingsintegriteit en afdwingbaarheid van die uitstoot cap, die bewese effektiwiteit van cap-en-handel loslaat in die stimulering van 'n lae-koolstof innovasie. Aanbeveling: Stimuleer langtermynbeleggings emissiereductie deur die handhawing van 'n voorspelbaar dalende, afdwingbaar, wetenskap-gebaseerde pet op koolstof. Die resultaat: Verhoogde beleggings in die vermindering van die uitstoot. Hoewel veel toekenning van toelaes en 'n skerp daling in die pryse tydens die programme loodsfase plaasgevind het in 2005-2007, die beleid stabiliteit geskep deur langer termyn doelwitte daarna gelei tot duursame beleggings in die vermindering van die uitstoot en die implementering van 'n lae koolstof strategieë. Aanbeveling: uitstoot Base pette en gevolglike vermindering toekennings op gemeet en geverifieer historiese uitstoot, eerder as om op geskatte of geprojekteerde uitstoot. Aanbeveling: 'n voorspelbare langtermyn beleidsomgewing wat bankwese van toelaes tussen handel periodes laat. Die resultaat: meevaller winste. Meevaller winste plaasgevind in sommige lidlande maar vermy kan word met behulp van 'n verskeidenheid van beleid gereedskap. Aanbeveling: Vestig toepaslike regulatoriese toesig van die openbare sektor, en veil sommige of al toelaes. Die resultaat: 'n verbetering in die bestuur van geneutraliseer programme. Hervormings het die elemente van die EU ETS wat toelaat dat emitters om krediete verdien uit projekte vermindering van die uitstoot in ontwikkelende lande (neutraliseer) tender verbeter, maar verdere hervormings sou nuttig wees. Aanbeveling: Maak seker geneutraliseer programme streng monitering en rekeningkundige metodes te verduidelik dat emissiereducties is addisionele (dws onder 'n geloofwaardige basislyn) Aanbeveling: Aanvaar hervormings wat toelaat dat internasionale geneutraliseer krediete net uit jurisdiksies wat 'n gedeelte van hulle uitstoot het opgehoopte, of net van minstens - developed lande. Aanbeveling: As 'n skakel na ander handel nasies uitstoot programme, doen dit voorkeur met nasies wat pette of beperkings op groot afgee sektore te neem. Die resultaat: verlaagde bedrog en diefstal. Die EU ETS het aansienlike vordering gemaak in die voorkoming van 'n herhaling van die belasting bedrog en diefstal van toelaes wat plaasgevind het tydens die program8217s vroeë jare. Aanbeveling: Vestig effektiewe bestuur en regulerende liggame, asook voorkomende elektroniese sekerheid stelsels, aan te pas by veranderende kuber aanvalle en ander bedreigings sekuriteit mark. Die resultaat: Meer beleggings in 'n lae-koolstof oplossings. Maatskappye en entrepreneurs het gereageer op die ETS en sy aanvullende beleid met 'n wye verskeidenheid van winsgewende beleggings in 'n lae-koolstof oplossings. Aanbeveling: Instituut 'n ambisieuse pet-en-handel stelsel om sake aan te moedig om kreatief te dink oor die vermindering van kweekhuisgasvrystellings. What8217s volgende Soos die eerste grootskaalse CO 2 pet-en-handel stelsel, die EU ETS bied 'n unieke geleentheid vir ander streke en nasies, lande, en selfs plaaslike jurisdiksies oorweeg koolstof-handel stelsels om te leer uit sy ervaring en voortbou op sy success. See hoe Kalifornië kan baat vind by hierdie lessonsThe Target emissiehandel is as een van die mees gewilde Midde-Ooste Leier in fisiese sekuriteit stelsels, IT Solutions en Telekommunikasie om erken te word en suksesvol te verskaf besigheid, wetstoepassing amp regering Security Standaarde onlangse Projekte Die lys van Emission Tradings tevrede kliënte is baie ruim. Maar op hierdie plek wil ons graag die lys van die mees onlangse projekte wat ons in die afgelope tydperk 18 November 2015 City of Lights geïmplementeer te bied - Reem Island, Abu-Dhabi Toegangsbeheer System Voorsiening van geïntegreerde oplossing vir Access Control System met Enterprise Bestuurstelsel. 18 November 2015 Porsche Building - Rawdhat, Abu-Dhabi Security System Kontrakteur: Ali Sons parlementslid Konsultant. IBA 17 November 2015 Audi Building - Rawdhat, Abu-Dhabi Security System Kontrakteur: Ali Sons parlementslid Konsultant. IBAEMISSIONS TRADING Hoekom emissiehandel n emissiehandel stelsel (ETS) is 'n kragtige instrument ter besturende kweekhuisgasvrystellings (GHG). Cap en handel moedig operasionele uitnemendheid en bied 'n aansporing en die pad vir die ontplooiing van nuwe en bestaande tegnologie. As 'n politieke instrument, emissiehandel is verkieslik om belasting, onbuigsaam opdrag-en-beheer regulering, en die belastingbetaler befonds ondersteuning omdat programme: Dit is die mees ekonomies doeltreffende wyse van die bereiking van 'n bepaalde uitstoot vermindering cap of teiken Dit is spesifiek ontwerp om te red die omgewing objektiewe Dit lewer 'n duidelike pryssein waarteen hulle kan meet vermindering beleggings Trading is nie die enigste beleidsinstrument dat regerings moet gebruik, maar versuim om 'n belangrike rol om handel sal onnodige koste te lê en te skep beleid verwarring te gee. Trading reageer op die sentrale doel van klimaatsverandering beleid van doeltreffend regie kapitaal binne markte teenoor lae-tot-nul koolstofvrystellings beleggings. Om hierdie doel te bereik, 'n mark uitstoot vereis: Skaarsheid van emissierechten ten einde die prysseine vir lae-koolstof langtermynbeleggings duidelikheid en voorspelbaarheid van reëls, doelwitte en die regulerende stelsels lei markte uitstoot wêreldwyd Voldoende tydperke nakoming, sodat maatskappye te skep 'n make struktuur of koop benadering tot hul uitstoot vermindering met verloop van tyd kostebeperkings bepalings, sodat doeltreffendheid in die ontdekking van die laagste-koste oplossings waar hulle ook al is te vinde-Offset gebaseer meganismes bied die geleentheid vir lande of sektore wat nog nie 'n toelae te stel gebaseerde benadering om deel te neem in die mark lang termyn die markte uitstoot moet volwasse en groei, te ontwikkel en te verskaf wye GHG dekking: Dit sal lei tot 'n globale prys vir koolstof en 'n handel stelsel as bestaan ​​in valuta, kommoditeit en skuldmarkte. Om te verseker dat koolstof oor die korrekte skakels in al hierdie markte sal benodig: Geharmoniseerd maatstawwe, ambisies, reëls, monitering en toepassing in 'n verskeidenheid van benaderings Strukture en regulasies om verskillende benaderings en stelsels, regstreeks of by wisselkoerse of mark instrumente Wêreldwyd geneutraliseer skakel meganismes wat gebaseer is op verifieerbare emissiereductie projekte en standaarde nou en in die langer termyn koolstof pryse die deur oopmaak om 'n nuwe stel van die belegging en finansiering geleenthede. Hierdie geleenthede kan die statistieke en metodes vir GHG vermindering skakel met groter kapitaalmarkte vloei gemik op die finansiering van 'n lae-tot-nul koolstof beleggings oor die hele wêreld.


No comments:

Post a Comment